Nu är det kört!! 20090325

Så där nu har vi betalat anmälningsavgifterna och har/ska skicka anmälningarna till 2 prov (Örebro 9-10 maj och Håsjö dubbelprov 30-31 maj) så nu är det kört!  Nu är det upp till provledningarna att lägga upp proven så att Jäger och Lots får sina ettor så jag och Jäger kan köra Ekl och Lots och Jenny kan köra Ök i höst. 
Vi var och sponsra våran vet igår igen vilket var en positiv händelse. Jäger är OK i knät så nu är det upp till mig att  stretcha efter träningarna och värma upp innan!! 
Bilen som har varit inne på rep ska in igen nu är det hål i ett bromsrör!! 
Jenny och jag tröstar oss med att man ska spendera pengar nu när sveriges ekonomi inte går så bra!   

// Marcus

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag tror verksta´n känner av lågkonjunkturen och tänkte att man måste behålla sina kunder och därför mixtrade lite med erat bromsrör... Jag hoppas det går dåligt på örebroprovet så att jag har några att heja på i jämtland :-P

2009-03-25 @ 23:30:02
Postat av: Marie

Välkomna till Jämtland!

2009-03-27 @ 07:23:33
URL: http://virus.blogg.se/
Postat av: Eva & Korall

Skall bli kul att träffa er här uppe. Vi får väl se om sjön ligger öppen då ; )



Vi ses ju väldigt snart!!!



Ha det gott!

Kram Eva & Korall

2009-03-29 @ 22:20:37
URL: http://www.sojkennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0