Vad ska man säga??? 25/1

Igår så åkte vi till Helena L för Ökl träning som vanligt så blev det walk up!!
Det ända jag kan säga om träningen är JÄVLAR vad bra vi är!!!!!!!!!!!!!! Jäger gick hur bra som helst på markeringarna på dirr tog han tecken som om han inte gjort nåt annat det var bara jag som tabbade mig 2ggr pga osäkerhet var dummien låg men det kommer inte ske igen!!  Tempot var snabbare än faxen och inget frågande någonstans.
Det var riktigt kul igår så nu ska jag hålla i min nya stil att föra Jäger! Så små ändringar som jag gjort i mitt föreri med så stort resultat innebär ju att det bara kan gå bättre!!
Nu så ska det tränas sök för det är den bristen vi har kvar att lösa sen går tåget mot SJ(J)CH!
Sara och Luring var också där och dom imponerade stort det är väl en del kvar på dirr men det är inte långt kvar tills det är dax att köpa biljett på tåget till SJ(J)CH! Lots fick sitta i bilen för att vänja sig vid att inte alltid vara med och det hörde vi att han protesterade mot även fast vi var en bit bort och det blåste!!!


// Marcus

Kommentarer
Postat av: Monica

Härligt Marcus!

Kram

Monica

2009-01-25 @ 14:02:07
Postat av: Charlotte

Det där tror jag först när jag ser det, tzzz. Skämt å sido. Kul att det går frammåt och att du verkar ha hittat "nyckeln" till låset. Blir en spännande vår. Hoppas få se er kirra 1:an i jämtland!

2009-01-25 @ 23:51:40
URL: http://www.nogg.se/lupus
Postat av: Anonym

Klart det blir en eller möjligen två (tre?) ettor här i Jämtland - vad ska ni annars hit för :-)

2009-01-26 @ 22:10:01
URL: http://virus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0