Skön dag!! 090117

Idag har jag varit ute och tränat Jäger på närsökstecken hö o vä för det har han tydligen glömt vad det är för nåt dom senaste gåmgerna vi tränat. Jag har fått en frysning istället men idag så funkade det!! Det börjar kännas som min gamla Jäger är tillbaks allt går fort nu!
Sen tog jag ut Lots för att träna lite stoppsignaler! (Lots har haft svårt att lyssna under arbete!) Jag har ju lite mer tryck i min röst än vad Jenny har så han började lyssna rätt så snabbt sen körde jag några närsökstecken åt hö/vä som gick kalasoch efter det så blev det markeringar över en liten kulle kan säga att Lots tror husse kan kasta långt. Det blev stoppsignal och inkallning 4ggr sen satt markeringen där den skulle. 
Gick en stund och funderade pratade med Jenny så hon gick ut med Konrad och la ett sök med 21 dummies hämtade mig och Jäger. Jag är nöjd med Jägers sökarbete men det ska helt klart tränas mer sök!
Imorgon åker vi till Malin och Inqa och tränar!! 
Vi har blivit utmanade av Marie !   

 4  FAVORITPROGRAM
*Har inga
4 SAKER JAG GJORDE IGÅR
* Promenerade hundar
* Surfa
* Slöa framför tv 
* Läste bok
4 SAKER JAG SER FRAM EMOT

* Ökl träning 24/1 Hos Helen Lindström
* Bli med valp
* Jämtlandresa
* MH den 25 april
4 FAVORIT RESTAURANGER

* Har inga
4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN

* 2 st förstapris i Ökl med Jäger i vår
* 1:a nkl för Jenny o Lots 
* Godkänd kkl  
* Att 2009 blir ett riktigt bra hundår för alla vi känner!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Men hallå, det finns ju Idol, Stjärnor på is, Let's dance mm mm :-D



Tror att ni ska (så fort ni bestämt er för majresan hit) beställa boende - det verkar vara många som vill bo här runt provplatsen den helgen.

2009-01-17 @ 18:10:00
URL: http://virus.blogg.se/
Postat av: Marie

Jamen hur gick det hos syrran då? Måste man vänta ihjäl sig på informationen? :-)

2009-01-19 @ 19:47:04
URL: http://virus.blogg.se/
Postat av: Monica

INSTÄMMER MED MARIE!!!!!

2009-01-19 @ 23:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0