Utmaning 20090220

Har läst Maries blogg och känner mig manad att svara på utmaningen! Det är en riktigt "sexig" utmaning då det gäller att publicera den sjätte bilden i den sjätte mappen i "Mina bilder". Detta är vad som fanns på den platsen i vår dator:




Det är en riktig klassiker! Det föreställer alltså Konrad som valp!! Det är minnen från våra första stapplande steg på hundvägen! Han var lika förunderligt söt då som nu, även om dagens version av Konrad förgylls av rätt mycket silver i pälsen!

Jenny

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Har aldrig sett Konrad komma med sån fart förr :-P

Ha en trevlig helg och njut at snödjupet för det är snart ett minne blott. Jag jobbar helg.

2009-02-20 @ 16:26:44
URL: http://www.nogg.se/lupus
Postat av: Anonym

Nu ska du vara snäll, inte mobba Konrad! Han tar allt i ett sansat tempo nu för tiden, inget annat! Stackars dig för helgjobb, denna vecka är det illa nog att jobba fredagkväll för mig.

2009-02-20 @ 17:55:13
Postat av: Jenny

Lyckades tappa signaturen på förra inlägget på något sätt! Tror inte på anonyma inlägg annars! Jenny!!

2009-02-20 @ 17:56:58
Postat av: Marie

Men så söt en gammal man är :-) Tänk vad tiden går...... tick tack



Hoppas allt är bra med er!

2009-02-20 @ 22:06:31
URL: http://virus.blogg.se/
Postat av: Monica

Men hallå där!

Dax för lite bloggande igen efter helgen, tycker jag. Väntar med spänning...

Monica

2009-03-09 @ 15:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0