Här kommer lilla Ludde, bärande på sin kudde! 20091205

Lots har kommit på stora fördelar med kragen som han har i.s.f. tratt. Den fungerar utmärkt som kudde! Och han har den alltid med sig!! JÄTTEPRAKTISKT! Tror han kommer sakna den när den försvinner.



Det ska bli skoj (och intressant!) att snart få börja träna med honom igen. Se vad några veckors vila har gjort! Det brukar aldrig vara några fel har vi märkt. Även fast vi med vår tur med hundar nästan aldrig haft FRIVILLIGA träningsuppehåll utan påtvingade sådana!

Under veckan ska jag träna med lilla Pirat. Hoppas bara att det eviga regnet slutar! Får ev. sällskap av Benita och hennes Thorsvi-valp om hon kunde ta ledigt en förmiddag. Det blir nog att fortsätta med markeringar och närsökssignal tror jag. Och stadga. Och fotgående... Ska vara noga med fotgåendet så att jag inte måste tjata om det senare, som jag gjort med Lots. Man kanske lär sig trots allt!

Var i går på årets första julbord. SSRKBergslagen bjöd in till en jättetrevlig restaurang i Arboga! Trevligt och gott! Konstigt bara att se alla hundmänniskor man känner i civila kläder! Den 19:e är det dax för nästa julbord. Jag ska iväg när jobbet bjuder. Ytterligare en grupp människor som det kommer bli skumt att se civila!

Jenny

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej ! Skönt att se Lots koppla av med kragen och att han piggar på sig,han kanske behöver den när han ska koppla av helt framöver. Krage-vila. Jag väntar på en ny valp och i slutet av mars blir det igen. Då ses vi igen framöver. Vill passa på att önska Er en GOD JUL & GOTT NYTT ÅR. Kram

2009-12-16 @ 07:33:35
URL: http://www.splashofwaters.se
Postat av: Charlotte

Han ser ut att finna sig väl i sin kudde! Inget ont som inte har något gott med sig! Såret såg uta tt läka fint också så nu borde ni kunna börja träna igen... Kram Charlotte

2009-12-21 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0