Lugnt !

Denna vecka så händer det inte så mycket!!
Jenny kör terrängbyten och signaler med Lots!!
Jag tränar dirr med Jäger. lydnaden börjar komma tillbaks!!
Vi laddar mest inför lördagens tackjakt på Åtorps gård!!
Malin smsade igår och meddelade att vi startar kl 10.00. sen kör vi 6 vatten och efteråt så är det dusch och bastu för dom som vill innan middagen!!
Imorgon så ska vi hämta nya hörselskydd till mig efter att en viss gul labrador fattat tycke för mina gamla och efter det så blir det en sväng till jaktbutiken för att köpa skott!!

// Marcus

 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag ska hem och sova...drog över lite på jouren och imorgon blir det upp i ottan. Har fixat så att en annan vet tar min beredskap mellan 6:30-8 så jag kan fara åka i tid till träningen. Ska bli jättekul! ser fram emot lördsg...

2008-10-01 @ 00:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0