Fundering!!!

Jag har börjat funderat på om jag och Jenny är riktigt kloka!!
Igår åkte vi till Åtorps gård 20 mil t o r för att få ca 16 apporter på Jäger Lots och Uno idag så ska vi åka till
Monica Thoresson (Viltvårdarns) 52 mil t o r  för att träna och hämta byxor!! Imorgon har vi tagit semester bara för att gå på kurs med hundarna som tur är så ska vi vara strax utanför Örebro så det blir inte så lågnt att åka!
Under våran semester 3v så räknade jag ut att vi har åkt drygt 200 mil bara för att träna hund och en del av gångerna så betalade vi för att träna (hos Helena Lindström).
Det börjar kännas som vi är fanatiska!! 


// Marcus
  

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Att ni inte är kloka kom väl inte som någon överraskning, men väldigt roliga! Kommer alltid ha härliga minnen från vår roadtrip till Höga kusten för lag SM. Det kommer lugna ner sig i vinter när snön ligger djup (i år SKA det bli en vit vinter)och då får ni abstinens...lika bra att köra hårt när möjlighet ges :-D

2008-09-21 @ 10:25:00
URL: http://www.nogg.se/lupus
Postat av: Marie

Aha, jag fattar att jag inte är ensam i klubben för "hundträningsidioterna" - kanske är dags att bilda en styrelse, söka bidrag så man kan få lite reseersättning :-)



Rapport kommer på bloggen om hur helgen varit framöver - troligen inte i kväll men snart :-)

2008-09-21 @ 20:01:05
URL: http://virus.blogg.se/
Postat av: marcus

Charlotte man kan träna linjetag i snön!!

Marie jag tror att vi måste bli fler än 3 för att få ihop en styrelse och du vet ju hur svårt det är att få folk att ställa upp!!!

2008-09-21 @ 21:29:28
Postat av: Sofie, Zimply & Bonuz

Marcus, ni ÄR fanatiska! Lotta, det ska absolut INTE bli en vit vinter för vi är INTE sugna på träningsuppehåll, tror även att vi kanske skulle kunna ha en chans att knipa en styrelsepost...

Hoppas helgen har varit bra och att kursen imorn blir kul!

2008-09-21 @ 22:33:35
URL: http://www.freewebs.com/redlegs
Postat av: Marie igen

Känns inte som något större problem att få ihop folk - vi är ju redan 4 :-)

2008-09-22 @ 22:40:52
URL: http://virus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0