Ångest och goda nyheter

Jag har ångest över hur jag ska göra med Jäger!
Ska jag träna på ordentligt med honom och anmäla till Wt i roslagen 12 okt och jaktprov i Jönköping  1-2 nov eller ska jag göra som jag har tänkt? Lugn träning och låta Jäger mogna och tokköra i nästa år ! (planen är SJCH 2010)
Visserligen så är det rätt så uppbokat med hunderi  ett tag framöver!!
Träning med Sofie imorgon, troligen träning med Angelica på Fre, jakt på lör, träning hos Monica (Viltvårdarns) på sön och slutligen A-provs kurs på mån!!
Dom goda nyheterna är att Konrad inte hade någon farlig tumör!! 
Måndagen den 8;de var vi hos vet och vacc Jäger o Lots och kollade en knöl på Konrads tandkött. 
Vet hade tid att op bort den på en gång och skicka på annalys, idag kom beskedet: ingen fara.
Den kommer troligen komma tillbaks men vi behövde bara se till så att han inte besvärades av den isåfall så tar dom bort den igen!!! skönt!!!!    

// Marcus

Kommentarer
Postat av: Monica

Mitt råd är - vila och ta det lugnt. Tror du har igen det på sikt.

Ses snart.

Monica

2008-09-17 @ 17:17:27
URL: http://www.viltvardarns.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0