RTG och träning

Idag har vi varit och röntgat Lots och det vi såg av plåtarna såg bra ut så nu är det upp till SKK!
Anna/saga och jag/Jäger hade en lyxträning iom att Jenny inte hade någon hund (Lots var groggy och Konrad inte tycker det är kul med tygpåsar) så var hon funkis åt oss!
Vi körde dirr och stoppsignal och avslutade med några markeringar även idag så var det succè träning som gällde och det gick kalas för båda hundarna lite sämre för förarna!!
Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att vara tydlig med tecken och signaler när man kör hund även fast man vet att det alltid går bättre då?? Fast jag tror inte att jag/vi är ensamma om detta fenomen!!!


// Marcus 
   

Kommentarer
Postat av: Marie

Funderar på om ni har långt till Maria eller om ni åker mellan träning och hemma? Om ni har långt - var bor ni???



/Marie å världens bästa Jodda :-)

2008-10-24 @ 17:37:56
URL: http://virus.blogg.se/
Postat av: Anna & Saga

Nästa gång ska JAG vara i toppform! Inga höger armar upp i luften när det ska vara vänster, o med ny pipa kan jag inte skylla på långsamma signaler heller. Nästa gång ska allting fungera! =)

2008-10-30 @ 08:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0