På banan igen!!!!

Så där ja!! Idag har vi tränat!! Camilla/ Conover's Arraks pim pim Anna/Saga Jenny/Lots och Jag/Jäger var hemma hos oss och körde succèträning. Markeringar och linjetag till kända områden!
Alla hundar gick bra! Jag är jätte nöjd med Jägers jobb även fast han är påverkad av att det finns löptikar!! Jag måste bara vara mer tydlig med vad jag vill.
Vi har bokat in oss på träning hos Helena L 1/11 och 16/11 ska bli skönt att komma dit igen och bli uppläxad och nytänd!
Jag har även bokat in mig och Jäger på ett Ökl träningsläger hos Maria Sundberg 6-7 dec det ska bli kul att se vad man kan lära sig där! 



// En positivare Marcus
  

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu blev jag nyfiken på kursen du och Jäger ska gå, - kostnad?

Jo, det är en bit att åka men kanske får man vara med ändå......tål att tänka på i alla fall.....

2008-10-22 @ 22:50:58
URL: http://virus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0