Väntans tider och bilbursbygge!!

Nu börjar det närma sig en kul helg med roligt sällskap och mycket hundträning!! På fredag så bär det iväg till Malmköpings camping där vi ska bo ihop med Marie/Jod Eva/Korall och Charlotte/Luna. 
Jag och Jäger vilar oss i form så vi har mycket energi som ska ut i helgen hos Maria Sundberg. Denna vecka så tränar vi inget så det ska bli intressant  plus att det är en löptik på jobbet så Jäger har lite problem med maten igen!!
Vi har faktiskt tränat lite sen senast jag skrev och det går bättre och bättre med Jägers frågande och tvekande vid långa linjetag!!
Nu håller vi på att  fixa en bur till bilen efter att 2 st hundar hade sönder en plastlucka a`890 kr ! Vi kommer att fälla halva baksätet och göra en grind vid bakdörren och en vid bakluckan så nu pysslas det för fulltute i garaget med nät och svets!  



// Marcus

Kommentarer
Postat av: Charlotte

2008-12-04 @ 18:19:47
Postat av: Charlotte

En stilla undran nu när ni bygger om...får jag plats nästa gång vi ska ut och fara :-P



Ser jättemycket fram emot helgen. Vi har tränat massor...not. Luna simmade iaf i poolen igår och blev riktigt trött...psykiskt. Sedan trynade hon gott under filt + värmedyna.



Imorgon skall jag baka efterrätt, gå på julbord med jobbet och slå klackarna i taket hela natten på gemensam utgång ...så jag kommer pigg och ny(k)ter till träningen!



Ha det gott så ses vi snart!

2008-12-04 @ 18:23:48
URL: http://www.nogg.se/lupus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0